Portfolio fryzjerskie – jak je stworzyć?

portfolio-fryzjerskie-jak-je-stworzyc
0

W dzisiejszej dobie, każdy artysta, w tym także fryzjer, prezentuje swoją pracę tworząc własne portfolio. Dzięki niemu, może pokazać swoje umiejętności i kunszt. Bardzo często to właśnie portfolio odzwierciedla charakter i stylistykę danego fryzjera. Może więc stać się jego oryginalną wizytówką, dzięki której będzie rozpoznawalny wśród innych fryzjerów. Jak stworzyć dobre portfolio fryzjerskie? Mamy dla ciebie kilka rad.

 

 

Portfolio – co to jest?

Portfolio to nic innego jak teczka z przykładowymi pracami artysty. Obecnie jednak coraz częstszym miejscem, gdzie fryzjerzy pokazują swoje prace staje się internet, w tym także media społecznościowe. Do tej pory, brakowało miejsca
w sieci, gdzie fryzjerzy mogliby stworzyć od początku do końca swój profil zawodowy, pokazując między innymi zdjęcia swoich prac, a co za tym idzie zdolności do pracy na danym stanowisku lub wykonania danego zadania. Nasza platforma jest takim miejscem, które pozwala każdemu fryzjerowi stworzyć jego wirtualne portfolio. Wystarczy bezpłatnie zarejestrować się na naszej stronie!

Dlaczego warto zrobić portfolio?

Portfolio jest czymś naprawdę bardzo ważnym w branży fryzjerskiej. W CV zamieszczamy podstawowe informacje
o sobie. Portfolio jest natomiast czymś więcej – to rozwinięcie tego, co zawiera twój życiorys. To zbiór twoich projektów
i wykonanych prac. To także dowód posiadanego doświadczenia, umiejętności i kompetencji. Portfolio fryzjerskie jest próbką twojego kunsztu pracy. To dzięki niemu pracodawca może poznać cię bliżej i chcieć zacząć z tobą współpracę,
a klient skorzystać z twoich usług. Jest to zdecydowanie nieodłączny element twórczych zawodów, do których niewątpliwie zalicza się bycie fryzjerem.

Portfolio fryzjerskie - przykład

Ile zdjęć powinno mieć portfolio?

Standardowe portfolio powinno zawierać ok. 20 zdjęć. Pamiętaj jednak, że jak zawsze liczy się tu jakość, a nie ilość. Każde zdjęcie, które chcesz pokazać w swoim portfolio powinno być przemyślane i przede wszystkim dobrej jakości.

Jak stworzyć portfolio fryzjerskie?

Tworząc portfolio pamiętaj, że przede wszystkim musisz nim zrobić dobre wrażenie na potencjalnym pracodawcy bądź kliencie – jest to twoja wizytówka zawodowa. Pamiętaj także, że każde zdjęcie, mimo iż będzie inne od pozostałych, musi ze sobą dobrze współgrać. Swoje portfolio traktuj jako całość, jednocześnie pokazując w nim różnorodność swoich prac i umiejętności.

Każdy fryzjer powinien posiadać swoje wirtualne portfolio. Dobrze wiemy, że chcąc efektywnie prowadzić swój biznes i być rozpoznawalnym, należy pokazać się w intenecie. To tam bowiem większość z nas, w tym klienci i pracodawcy, szuka informacji na temat fryzjerów i salonów fryzjerskich.

Komentarze

Powiązane blogi