Jak klientki wybierają salon fryzjerski?

Jak klientki wybierają salon fryzjerski
0

Wybór salonu fryzjerskiego bardzo często spędza klientkom sen z powiek. Fryzura dla pań jest najważniejsza, dlatego chcą one, aby jej przygotowaniem zajęły się wyłącznie doświadczone i odpowiednie osoby. Dlatego też wyborowi odpowiedniego salonu klientki poświęcają wiele uwagi. Sprawdzają social media, stronę internetową, czy nawet fakt współpracy ze znanymi i wyjątkowymi markami.

Social media – wizytówka salonu fryzjerskiego

Media społecznościowe wraz z biegiem lat stały się podstawowym źródłem informacji dla wielu osób. Nie inaczej jest w przypadku pań często odwiedzających salony fryzjerskie. Bardzo często przed udaniem się w dane miejsce sprawdzają one, czy personel salonu organizuje konkursy, promocje, a firma współpracuje ze znaną marką.

Aspekty te są niezwykle ważne, ponieważ pozwalają nie tylko na ocenę profesjonalizmu, ale również bardzo często przyczyniają się do osiąganych oszczędności. Klientki bardzo często liczą, że akurat w danym momencie trwa wyjątkowa promocja, czy konkurs, w którym mogą wziąć udział i wygrać atrakcyjne nagrody. Fakt ten powinien być przede wszystkim jasnym sygnałem dla właścicieli salonów, ponieważ odpowiednia reklama salonu fryzjerskiego w mediach społecznościowych przyczynia się do powiększania zysków.

loga social media

Social media w salonie fryzjerski to bardzo ważna sprawa

Jako przykład bardzo dobrze prowadzonego profilu w social mediach, możemy podać DW Creative Group. Firma ta nie tylko publikuje zdjęcia przygotowanych przez personel fryzur, ale również udostępnia cennik usług, czy w ciekawy sposób zachęca użytkowników do interakcji. Planując stworzenie własnego profilu w mediach społecznościowych, zdecydowanie warto wzorować się na przytoczonym przykładzie.

Innym bardzo dobrze prowadzonym profilem w mediach społecznościowych, jest HairCoccon z Katowic. Firma ta nie tylko stosuje wcześniej opisane techniki, ale również jasno daje użytkownikom do zrozumienia, że współpracuje z najlepszymi markami fryzjerskimi w Polsce, a nawet na świecie. Dzięki temu każdy odwiedzający stronę zostaje zapewniony o bardzo profesjonalnym podejściu pracowników salonu.

Selektywność – czy wpływa na naszą markę?

Selektywność w przypadku salonów fryzjerskich objawia się współpracą ze znaną w branży marką. Może to być zarówno producent sprzętu fryzjerskiego, jak i kosmetyków. Bardzo dobrym przykładem jest tutaj marka Paul Mitchell. Założona w 1980 roku jest prowadzona do dnia dzisiejszego, regularnie oferuje nowe produkty, usługi i otwiera nowe salony pod znanym od lat szyldem. Ponadto naucza nowe pokolenia fryzjerów, dlatego prowadząc salon fryzjerski, warto starać się o współpracę z firmą o podobnej randze.

John Paul DeJoria i Paul Mitchell

Twórcy jednej z najstarszych marek fryzjerskich John Paul DeJoria oraz Paul Mitchell

Promocja salonu fryzjerskiego w danej lokalizacji

W tym wszystkim nie można zapomnieć o reklamie salonu fryzjerskiego w naszej lokalizacji. Wciąż promocja salonu wśród lokalnych mieszkańców odgrywa najważniejszą rolę. Absolutną podstawą jest odpowiednia reklama na okno salonu fryzjerskiego. Jej treść powinna przyciągać uwagę i przekazywać podstawowe informacje na temat oferty i firmy. W ten sposób istnieje duża szansa, że klientki przechodząc obok salonu, wstąpią do niego i zostaną na dłużej.

Ponadto przygotuj ulotki salonu fryzjerskiego, który prowadzisz. Nawet krótkie broszury wręczane klientkom, czy pozostawione w zaprzyjaźnionych, lokalnych firmach mogą sprawić, że pozyskasz nowych klientów.

Wybranie salonu fryzjerskiego to nie lada wyzwanie. My jako właściciele firm tego typu możemy jednak znacznie ułatwić klientkom podjęcie decyzji. Zdecydowanie najłatwiej jest sumiennie i rzetelnie prowadzić profil w mediach społecznościowych. Publikowane zdjęcia fryzur, promocje, czy konkursy przyciągają klientów, o czym warto pamiętać. Ponadto istotna jest reklama salonu w naszej lokalizacji. Zadbaj o odpowiednie oznaczenia firmy i informację o jej funkcjonowaniu na terenie miasta, a klienci regularnie będą zlecać Ci wykonanie usługi.

Komentarze

Powiązane blogi