Darmowa reklama salonu fryzjerskiego – 10 pomysłów

banery artykuły9
0

Strategie marketingowe mają na celu wzbudzenie zainteresowania klienta, przypomnienia mu o salonie fryzjerskim lub pokazanie mu, że w konkretnej lokalizacji dana firma funkcjonuje i posiada atrakcyjną ofertę. Istnieje wiele darmowych rozwiązań, które reklamują salon fryzjerski bez ryzyka kosztów, które mogłyby się nie zwrócić.

Reklama w internecie

Reklama salonu fryzjerskiego w internecie

Reklama salonu fryzjerskiego w internecie

Reklama w internecie i social media dla salonu fryzjerskiego to działanie, które przyniesie korzyści zarówno dla świeżo otwartych salonów fryzjerskich, jak i tych, które działalność prowadzą od lat. Pierwszym sposobem na dotarcie do klientów jest strona na Facebook’u, która umożliwia dodawanie informacji na temat oferty, promocji i efektów swojej pracy. Podobnie działa Instagram, który jest drugim pomysłem na darmową reklamę. Trzeci i czwarty pomysł obejmuje dzielenie się profesjonalną wiedzą z zakresu fryzjerstwa, a więc pielęgnacji włosów, trendy we fryzjerstwie czy kosmetyków do stylizacji poprzez kanał na YouTube i prowadzenia bloga. Niezwykle istotnym warunkiem działania tego typu reklam jest systematyczność, która pozwoli krok po kroku budować szerokie grono zainteresowanych followersów, czytelników i widzów, będących potencjalnymi klientami.

Reklama podczas bezpośredniego kontaktu z klientem i nie tylko

Istnieje wiele sposobów na reklamę darmową lub niskobudżetową, a więc taką, której koszt nie będzie ryzykiem, ponieważ wygeneruje większe zyski. Oto trzy z nich:

Wizytówka salonu fryzjerskiego

To najpopularniejsza forma reklamy, która jest piątym pomysłem. Powinna zawierać ważne informacje, takie jak numer telefonu, godziny otwarcia i adres siedziby firmy.

Banery fryzjerskie

Im bardziej krzykliwy tym lepiej? Niekoniecznie. W przypadku salonów fryzjerskich warto postawić na wyraźną estetykę, która zachwyci potencjalnych klientów i zostanie w ich pamięci. Przemyślane hasło reklamowe zwróci na siebie uwagę i przyciągnie klientów.

Ulotka fryzjerska

Oprócz odpowiedniej grafiki i podstawowych informacji, takich jak na wizytówce, ulotka powinna zawierać więcej szczegółów oferty, a więc najciekawsze zabiegi oraz promocje, jeśli takie istnieją.
Wszystkie trzy pomysły na reklamę powinny się ze sobą komponować i wzajemnie uzupełniać, a więc być wykonane w podobnym stylu, z tymi samymi elementami charakterystycznymi dla marki.

Szyld i witryna salonu fryzjerskiego

Darmowa reklama salonu fryzjerskiego – 10 pomysłów.

Darmowa reklama salonu fryzjerskiego – 10 pomysłów.

Ósmy i dziewiąty pomysł powinny być dokładnie przemyślane i przeanalizowane. Ich wspólna kompozycja powinna być pełna harmonii, a wzór szyldu komponować się z dekoracją witryny. Choć wydawać by się mogło, że nie ma ona znaczenia, to badania wykazują, że większa liczba klientów wybiera te salony fryzjerskie, u których zauważalna jest estetyka już przez szybę. Zatem to również sposób na reklamę i sprzedanie usług.

Zainteresowanie klienta posiadaną wiedzą

Pomysłem dziesiątym na darmową reklamę salonu fryzjerskiego jest organizacja warsztatów dotyczących pielęgnacji włosów. Możliwość pozyskania darmowych porad prze klienta będzie doskonałym sposobem na pokazanie mu salonu fryzjerskiego oraz umiejętności i profesjonalizmu zatrudnionego personelu.

 

Komentarze

Powiązane blogi